Strategie, obsah
a reklama, které dávají smysl

Každý byznys potřebuje trochu jiný recept. Nejdříve je potřeba projít všechny potenciální problémy v zákaznické cestě, pak se zaměříme na hledání ideálního obsahu do reklam a na vaše sociální sítě. Spojuji ověřené principy s aktuálními trendy a stavím social media marketing na tom, co má reálný dopad.

Strategické konzultace

#audituji #konzultuji #tvořím_strategie

Než se do čehokoliv pustíme, vyjasníme si aktuální stav, cíle a novou strategii.

Udělám s vámi hloubkový průzkum – od reálných čísel, vývoje byznysu, trhu a konkurence až po funkčnost a důvěryhodnost webu i slabá místa v nabídce. Pokud začínáte, nebo jen měníte specialistu, vždy chci znát data, reálné cíle, očekávání a řešit potenciál značky. Na základě toho navrhnu prodejní strategii a nabídku pro vaši cílovku na sociálních sítích – aby vám reklama nepálila rozpočet, ale přinášela výsledky. Jinak by to nedávalo smysl.
audit sociálních sítí
konzultace
sestavení prodejní nabídky

Příprava obsahu

#tvořím #školím #koordinuji_tvůrce

Kreativa a forma je nový způsob cílení – musíte ale vědět, co vaši cílovku zájímá a co ne

Jakmile víme, co chceme říct a komu, je potřeba rozhodnout jak to říct – forma, tón a vizuál. U mladých vede Instagram, dynamické UGC a humor, na starší generaci zase nostalgie, emoční príběhy a kvalita. Pomůžu vám vytvořit obsahovou strategii podle cílovky a platformy – ať už jde o série reels, klasických příspěvků nebo formu stories. Pokud budu mít kapacitu, mohu za vás zastat i koordinaci specialistů, grafiků a UGC tvůrců nebo proškolit váš tým. Obsah společně budeme tvořit na týdenní bázi - různé formy reklam, série příspěvků atd. Vše analyzovat a to, co funguje, to budu škálovat.
obsah na sociální sítě
školení tvorby obsahu
natáčení UGC a reels

Výkonnostní reklamy

#spouštím #optimalizuji #vyhodnocuji

Pro maximální výsledky je potřeba optimalizace a neustálé testování novinek

Dnes už nestačí vypustit pěkný banner. Nejsme v roce 2020. Před každým spuštěním probereme vaši cílovku, chování zákazníků a data z minulosti. Vždy ladíme strategii tak, aby každá koruna investice přinášela výkon i růst. Zaměříme se na správné přelívání peněz, práci s rozpočty, testování kreativ a škálování toho, co funguje. Součástí každé kampaně je i konzultace nad nabídkou, webem, UX, CX a zpětné práce se zákazníky. Protože neustálá akvize je násobně dražší než udržení stálých zákazníků.
optimalizace kampaní
reporting
výkonnostní kanály

Máte zájem o spolupráci?

Pokud si nevíte rady s obsahem či reklamou na sociálních sítích, ozvěte se mi a domluvíme si úvodní schůzku.
Nezávavzně. Zdarma.

Pokud si nevíte rady s obsahem či reklamou na sociálních sítích, ozvěte se mi a domluvíme si úvodní schůzku.
Nezávavzně. Zdarma.

planeta

nepravidelný newsletter
ze světa sociálních sítí

Přihlaste se k odběru mého newsletteru, ve kterém budu sdílet novinky a nové zkušenosti z online prostředí a sociálních sítí. Má jen 2 pravidla. Není pravidelný a forma není definovaná. Nechte se překvapit.